23. maaliskuuta 2012

Pakkauksia!

                                                 Toi ylempi kuva ni otin sen vaa ku oli tylsää :)


                                            Mä oon ainaki valmis lähteen mut en tiiä noista muista!
                                                              Repun sisältö
Heippa! Päätin postaan nyt koska nyt tulee viikon tauko koska me lähetään viikoks rukalle eli huomen ois lähto ja sit takas tullaan ens viikon launtain ja postaan sitte sunnuntaina . No mut laitan nyt sit kuvia mitä otan mukaan. Ja muuten se pupu on edelleen meijän pihalla :( no mut ei mulla muuta nähään sitte ens viikon sunnuntain mä lupaan postata sillon sunnuntain! P.s muuten kyl mulla muitaki vaatteita on mukaan tulos ku vaan noi mut en  jaksanu ottaa niist kuvii ku laitoin ne jo aikasemmi laukkuu
                                                             Moikka!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti