6. maaliskuuta 2012

kevätkevätkevät!!




                                                   Tuli eilen vähä tulostettuu kuvia



                                                                        HAHAHA
                                                       Se päätti vähä retuuttaa tota remmii
                                       Ja sit se päätti mennä paistattelee päiväänsä tonne kasalle
Moikka! on ollu aika hiljasta eli en oo postaillu ku oon ollu kipeenä :( nyt meil on alkanu koe viikko IHANAA! Tänää oli oli ihan perus päivä ja meil oli fysiikan koe ja se meni ny miten meni...huomenna on terveystiedon koe ja sitte torstaina on ruotsin koe ja perjantaina ei sitte kai ollu mitään. Tänää tulin koulusta kotii ni päätin mennä tohon meijän pihaan kuvaamaan ku tuol on noi kiva ilma :)Viikoloppuna mä olin sappeella ku siel oli sessarit ja mä olin paras juniori :D laitan pari kuvaa sielt
                                    
                                    Mut nyt mu pitää mennä lukemaan noihin kokeisiin moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti