20. maaliskuuta 2012

En keksiny otsikkoo

                                                     Noi mä voitin ku olin slopes kolmonen:D
                                           Ton pokaallin sain ku olin kokonais kilpailus kolmonen

                               Ja tän mä sain Emmalta tuliaiseks Espanjasta Kiitos Emma viel!

Moikka!Ja sori täst kauheest hiljaisuudest... en oo kerenny kirjottaa nyt vähää aikaa ku mul on ollu kisoja ja sit oli se koe viikko.Olin 10.3 ja 11.3 kisoissa ja ne oli mun ihan ekat kisat! No siel en sijottunu oikee hyvi olin neljäs ja meit oli neljä kilpailijaa mun sarjassa no mut se ei mua haitannu.Sitte olin toisissa kisoissa 17.3 ne kesti vaan yhen päivän. No siel olin slopessa kolmas ja sain ruokaa!! sitte kumpareissa olin viimene no yllätys yllätys! koska en oikee osaa mennä niitä kumpareita ja sitte kokonais kilpailussa olin kolmas ja sain pokaallin!! siin ku ne kuulutti mun nimen ni olin sillee et mitä häh ai sanoks ne mun nimen ei ois koskaa uskonu et oon kolmas!!Muuten mä lähen lauantain rukalle ja tuun sitte seuraavan viikoln lauantaina takas ja en tuu sitte varmaa postailee sieltä. Koitan postaa viel täl viikol jos kerkeen ku nyt on vähä täyn tää viikko mut katotaan nyt sitä sitte. Moikka! :)
                    p.s  En oo ilottanu viel tääl et harrastan freestylee. oon vaa selittäny kauheesti kisoista:D

2 kommenttia: