20. huhtikuuta 2012

Höpön löpötystä...




                                                Se päätti paistatella päiväänsä sitte siinä...




                              Laitoin mun kaikki starbuksit tohon naulakon ylä puolelle
                                                                    Ostoksia:


                                                               Kävin tilaamas jetsetin
Heipä heei! Mun piti postaa keskiviikkona ja sitte olin alkamas laittaa kuvii ni sit katoin kelloo ja se oliki jo viistoist yli seittemä ja mun piti lähtee puolelt treeneihin ja mua jännitti ihan sikan mennä sinne ku olin ainoo tyttö siel :D ja sit en ollu koskaa hyppiny sellasil trampoil ku ne pomppaa ihan sika korkeelle. Tein sellaseen vaahtomuovi monttuu etuperi voltin ja se oli iha hulluu ku avasin ain silmät siin ku se pyöri sillee ni se oli hulluu :D ja sit tein kaikkee muuta.Tänään oli Miisan kaa jumbos ja ostin sielt ne mitä mun pitiki. Noit kuvii oon ottanu keskiviikkona,torstaina ja tänää. Mut nyt mä meen moikkaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti