16. huhtikuuta 2012

Canon 550D

Moikka! Päätin nyt postata ku sain vihdoin ton järkkärin ja sillä saa kyllä tuhat kertaa parempia kuvia ku sillä pienemmällä. Olin eilen melkeen koko päivän nenä kiinni kamerassa. Kävin tänää ottamassa kuvia ulkona ja tulee ihan sika hyviä kuvia:) Oltiin siellä Rukalla viime viikolla ja sitte mun piti ottaa kamera mukaan olin laittanu jo kameran laturin laukkuun ja mun piti viellä ottaa vaan se kamera ja sitte lentokoneessa muistin että mulla jäi se kamera kotiin no mutta ei se mua haitannu.




                                                Jippiii japanilaisia telkkarissa ne oli jossai eläin tarhas :D

                                              No huhhu en ymmärrä aina pitää änkee tohon ikkunalle
                                                                   Tein muffineit






                                Mut nyt mä meen lukemaan kokeisiin moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti